adidas sportschoenen
Valuta:
Nederland
Naar huis ::  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

verzending Infos
Welkom iedereen om onze online winkel om te winkelen. U kunt genieten van de beste service en een redelijke prijs hier.

Wij bieden 3 verzending manier: EMS, DHL en UPS.

Wij streven ernaar om onze klanten de meest efficiënte scheepvaart mogelijke service!

Hieronder staan ​​de drie exacte stappen voor stap proces Whatthekicks Personeel neemt bij het verwerken van uw bestelling.

Processing - Betaling Goedgekeurd - Verzonden

Processing - Zodra u een betaling met uw creditcard heeft gemaakt, wordt uw bestelling geplaatst in afwachting Status. Iemand van Whatthekicks zal uw bestelling te bekijken en te controleren of uw credit card informatie geldig is en dat de scheepvaart door u opgegeven adres overeenkomt met het adres dat de creditcard verklaringen worden gestuurd. Zodra uw bestelling is geverifieerd door iemand bij Whatthekicks uw bestelling zal worden verhoogd om de volgende status en de voorbereiding van het pakket voor de zending.

Betaling Goedgekeurd - We hebben verwerkt en stuurde het naar het magazijn voor de scheepvaart. Het magazijn antwoordt vervolgens naar ons met het bijhouden van informatie en zodra wij het ontvangen dat we zullen het actualiseren van de status van uw bestelling op "Verzonden".

Verscheept - Op dit punt uw bestelling is verzonden en u voorzien van een tracking nummer.

Andere mogelijke statussen: Cancelled - Als uw bestelling de status "geannuleerd" dit is omdat we niet in staat om uw betaling. Of heb je een verzoek tot annulering vóór de verzending gemaakt. Wij accepteren annuleren bestelling binnen ontvangst van uw betaling 24 uur. Anderen, de klant is verantwoordelijk voor alles.

Refunded- Als uw bestelling niet op voorraad is, of we niet in staat zijn om het voor welke reden dan ook te vullen, zullen wij de status van uw bestelling niet op voorraad bij te werken en geven een volledige terugbetaling.


Om Tracking

Wij zullen u een tracking-koppeling met tracking-nummer via e-mail wanneer de bestelling is verzonden.

Als uw bestelling wordt weergegeven laat, moet u het volgende overwegen:
1) Levering gebeurt enkel op werkdagen, van maandag tot vrijdag.
2) Er zijn bepaalde feestdagen die vervoerders niet pick-up of te leveren.
3) Het kan 24 uur duren voordat het bijhouden van informatie wordt weergegeven op de website.
4) Ook bent u van harte welkom om contact met ons op voor verdere hulp.

Opmerking: APO / FPO-adressen worden niet geaccepteerd.


Tijd om te bezorgen

Het duurt meestal 1-3 werkdagen te verwerken en verzenden van uw bestelling. Uw product (en) zal ongeveer 5-15business dagen aan te komen nadat de bestelling is verzonden. Bestellingen misschien uitgesteld vanwege het slechte weer, onjuiste adresgegevens, of de beschikbaarheid van het product.